25. september 2015

Veselile ste se z menoj - izbranka je ....

V eni izmed prejšnjih objav "Veselite se z menoj" sem obljubila, da eno izmed vas razveselim. Sama sem bila tako vesela vseh izborov na izzive, da sem želela to veselje podeliti tudi z vami in eni izmed vas podariti paketek presenečenja za ustvarjanje.

Časa ste ime do predvčerajšnjim...pa sem vseeno še malce počakala.
Kometiralo vas je 10....
...in srečna izbranka je:






Ko sem objavila, da bom paket podelila...se mi ni niti sanjalo kaj bo v njem ....vsak dan sem se spomnila, da bi nekaj dodala. Nekako sem v zadnjem času razmišljala kaj narediti za božične praznike, kakšne voščilnice, kaj za darila sorodnikom, kakšo dekoracijo stanovanja ....zato sem se odločila, da bo vsebina paketeka modro/snežno/zimsko obarvana.

Paketek je že skoraj pripavljen, slika je malo slabša, ker sem slikala ponoči :). 


Mojca čestitke ..proism, da mi na email drassika@gmail.com sporočiš svoje podatke. Pa veselo ustvarjanje.

9 komentarjev: